Aan het eind van elk contractjaar krijg je een nota voor de kosten van je verbruikte energie. Op je jaarnota van Greenchoice Zakelijk verrekenen we de termijnbedragen van de afgelopen twaalf maanden met de daadwerkelijke kosten van je energieverbruik. Hier lees je meer over de verschillende onderdelen van de jaarnota. En hoe de teruglevering wordt verrekend als je gebruikmaakt van zonnepanelen. Heb je moeite om de jaarnota te betalen? Vraag dan een betalingsregeling aan.
Heb je een analoge (domme) meter? Of kunnen we je digitale (slimme) meter niet uitlezen? Dan krijg je keer per jaar van ons bericht om je meterstanden door te geven. Hiermee verrekenen we je termijnbedragen van het afgelopen jaar met de werkelijke energiekosten voor stroom en/of gas. Was je termijnbedrag achteraf te laag omdat je meer energie verbruikte? Dan moet je bijbetalen. Maar andersom geldt ook hetzelfde: je krijgt geld terug als we je termijnbedrag te hoog hebben ingeschat.
Je jaarnota bestaat uit verschillende onderdelen:
Maakt je bedrijf gebruik van zonnepanelen? Dan verrekenen wij de opwek hiervan op jouw jaarnota. De manier waarop wij jouw teruglevering factureren af van het type meter op jouw bedrijfsadres:
Heb je moeite om de jaarnota te betalen? Neem dan contact op met onze zakelijke klantenservice. Samen kijken we naar de mogelijkheden voor een betalingsregeling.
In Mijn Greenchoice Zakelijk regel je zelf je energiezaken. Snel, simpel en wanneer het jou uitkomt.
Op zoek naar meer informatie? Kies het onderwerp waar je meer over wilt weten.