Verhuist je bedrijf naar een ander pand, stop je met het gebruiken van een van onze producten of stap je over naar een andere energieleverancier? Dan krijg je van een eindnota van Greenchoice Zakelijk. Hierop staat per product hoeveel energie je daadwerkelijk hebt verbruikt. Dit verrekenen we met de termijnbedragen die je al hebt betaald. Dit geldt niet voor grootzakelijk verbruik. Hierbij verrekenen wij je verbruik maandelijks via een maandnota. In Mijn Greenchoice Zakelijk vind je alle zakelijke nota’s. Hier vind je ook je eindnota.
Om een eindnota te maken hebben we je meterstanden nodig. Je krijgt van ons bericht met het verzoek om de meterstanden door te geven. Doe dit op de datum van de sleuteloverdracht of op de laatste dag van je energiecontract.
Op de eindnota zie je het bedrag dat je terugkrijgt of moet bijbetalen. Staat er een minteken (-) voor het bedrag? Dan krijg je dit van ons terug. Een positief getal betekent dat je moet bijbetalen. Dit kan verschillende redenen hebben:
Kloppen de meterstanden op je eindnota niet? Vraag dan een correctienota aan:
Wij sturen je een correctienota zodra wij de juiste eindstanden hebben verwerkt. De eerder opgestelde eindnota wordt gecrediteerd en vervalt.
Heb je moeite om de eindnota te betalen? Neem dan contact op met onze zakelijke klantenservice. Samen kijken we naar de mogelijkheden voor een betalingsregeling.
In Mijn Greenchoice Zakelijk regel je zelf je energiezaken. Snel, simpel en wanneer het jou uitkomt.
Op zoek naar meer informatie? Kies het onderwerp waar je meer over wilt weten.