Jouw mening is waardevol

Laat ons weten wat je vindt

Wij vinden het belangrijk om begrijpelijk met klanten te communiceren. Daarom vragen we regelmatig om de mening van onze klanten. Zo weten we wat er speelt en kunnen we onze dienstverlening afstemmen op de klantbehoefte.

Zo doen we dat

Dat doen we op verschillende manieren: via enquêtes, met een pop-up op onze onlinekanalen en door gesprekken en interviews. Het gaat dan bijvoorbeeld over de begrijpelijkheid van onze communicatie of het gebruiksgemak van de online omgeving. Iedereen die een product of dienst bij ons afneemt kan benaderd worden. Het mooie is: kennis over stroom en energie is niet nodig!

Geef je op voor ons klantpanel Greenvoice

Wil je meedenken met Greenchoice? Heb je ideeën hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Of praat je graag mee over energieverbruik en de energietransitie? Meld je dan aan voor het Greenvoice panel! Met Greenvoice kijken we samen wat er beter of slimmer kan, voor jou en anderen. Je kunt meedoen wanneer het jou uitkomt, zonder verplichting. Leden van Greenvoice krijgen 4 tot 6 keer per jaar een uitnodiging om mee te doen aan onderzoek. De resultaten delen we natuurlijk: zo zie je waar jij aan mee geholpen hebt en weet je wat er met jouw ideeën gebeurt. Enthousiast geworden? Meld je dan hieronder aan. Heb je nog vragen? Bekijk eerst de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag daar niet tussen? Stuur dan een e-mail naar greenvoice@greenchoice.nl, wij helpen je graag.

4 redenen om mee te doen

  1. 1
    Denk mee met Greenchoice
    Klanten reageren omdat ze een mening hebben die ze graag delen. We geven onze klanten de ruimte om die feedback te geven, ook als die niet positief is. Daar leren we van.
  2. 2
    Overzicht op contact
    We houden bij wie we uitnodigen. Zo vergroten we de betrokkenheid van de klant en voorkomen we dat mensen overvraagd worden. En zo geven we zoveel mogelijk mensen de kans om aan bod te komen.
  3. 3
    Bouwen aan de relatie
    We geven terug wat we met feedback hebben gedaan. Dat delen we via onze website en bij grote veranderingen doen we dat via een nieuwsbrief. Het geeft klanten het gevoel dat ze écht worden gehoord.
  4. 4
    Grip op feedback
    Gelukkig is het delen van je mening tegenwoordig niet alleen makkelijk, maar ook heel normaal. Door actief reacties op te halen gaan we echt het gesprek aan. Dat geeft meer context en inhoud.