Wij vinden het belangrijk om begrijpelijk met klanten te communiceren. Daarom vragen we regelmatig om de mening van onze klanten. Zo weten we wat er speelt en kunnen we onze dienstverlening afstemmen op de klantbehoefte.
Dat doen we op verschillende manieren: via enquêtes, met een pop-up op onze onlinekanalen en door gesprekken en interviews. Het gaat dan bijvoorbeeld over de begrijpelijkheid van onze communicatie of het gebruiksgemak van de online omgeving. Iedereen die een product of dienst bij ons afneemt kan benaderd worden. Het mooie is: kennis over stroom en energie is niet nodig!
Wil je meedenken met Greenchoice? Heb je ideeën hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Of praat je graag mee over energieverbruik en de energietransitie? Meld je dan aan voor het Greenvoice panel! Met Greenvoice kijken we samen wat er beter of slimmer kan, voor jou en anderen. Je kunt meedoen wanneer het jou uitkomt, zonder verplichting. Leden van Greenvoice krijgen 4 tot 6 keer per jaar een uitnodiging om mee te doen aan onderzoek. De resultaten delen we natuurlijk: zo zie je waar jij aan mee geholpen hebt en weet je wat er met jouw ideeën gebeurt. Enthousiast geworden? Meld je dan hieronder aan. Heb je nog vragen? Bekijk eerst de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag daar niet tussen? Stuur dan een e-mail naar greenvoice@greenchoice.nl, wij helpen je graag.