Consumenten vinden Greenchoice de klantvriendelijkste energieleverancier van Nederland. Dit blijkt uit onafhankelijk onderzoek van onderzoeksbureau MarketResponse. Het is het grootste onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland en loopt inmiddels al dertien jaar.
Onafhankelijke publieksprijs op basis van continu onderzoek
Voor de titel 'Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland' kunnen organisaties zich niet aanmelden of klanten laten stemmen; ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee. In negen verschillende branches wordt de winnaar bepaald op basis van onafhankelijk continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten.
Greenchoice is de winnaar in de energiebranche. Klanten beoordelen de klantvriendelijkheid gemiddeld met een 7,75. Winnaar van het overall klassement is Coolblue.
Joyce Burkens, operationeel directeur van Greenchoice: "We zijn ontzettend blij met deze award. Wat ons uniek maakt, is dat hier medewerkers werken met passie en bevlogenheid. Iedere dag werken we aan onze missie om Nederland mooier en groener te maken."
Volledige uitslag
De volledige uitslag van de verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf is te vinden op www.klantvriendelijkstebedrijf.nl. Naast de overall ranking zijn - via een speciale portal - ook de resultaten per branche te raadplegen.