Verlies en deactiveren

Inhoudsopgave

Wat moet ik doen als mijn laadpas kwijt of gestolen is?

Als je de laadpas kwijtraakt of verliest, moet je deze (laten) blokkeren. Dit kan de beheerder van de pas zelf doen in de online omgeving. Ook wij kunnen de laadpas (tijdelijk) deactiveren, nadat de persoon die in ons systeem geregistreerd staat, contact met ons opneemt. Neem hiervoor contact op met de Greenchoice klantenservice of mail naar mobiliteit@greenchoice.nl.

Wij zullen de pas dan blokkeren en je binnen 5 werkdagen een nieuwe laadpas toesturen. Voor de nieuwe laadpas wordt €5,- administratiekosten (inclusief btw) in rekening gebracht. Let op: alle laadtransacties die met je laadpas worden gedaan voordat je ons hebt laten weten dat de laadpas kwijt is, komen voor eigen rekening. 

Hoe kan ik de laadpas beëindigen?

Als je de laadpasdienst defintief wil beëindigen, dan verwachten wij dat je de laadpas terugstuurt naar Greenchoice. Hiervoor heb je na beëindiging van de overeenkomst 5 werkdagen de tijd. Als wij jouw laadpas binnen die periode niet hebben ontvangen, wordt €5,- administratiekosten in rekening gebracht. Wij zullen de laadpas definitief deactiveren, nadat wij via de mail een bevestiging hebben ontvangen van de persoon die in ons systeem geregistreerd staat. Deze mail kan gestuurd worden naar mobiliteit@greenchoice.nl. Vermeld in de mail in ieder geval je laadpasnummer.

Contact met Greenchoice

Mail

mobiliteit@greenchoice.nl

Voor vragen over mobiliteit binnen Greenchoice. Of als je op de hoogte wilt blijven.